همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

رقابت شدید کارگزاران برای خرید جوش شیرین

به دلیل اختلاف 400 تومانی قیمت بین بورس و بازار؛ صورت گرفت


در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در رینگ پتروشیمی به جز رقابت برای خرید جوش شیرین و سود، رینگ پتروشیمی مانند دو هفته قبل در آرامش سپری شد. شایعه کاهش قیمت های پایه در بورس کالاطی دو هفته گذشته سبب شده است تا بازار داخل با کاهش مبادلات و در نتیجه رکود همراه شود
    

ادامه مطلب ...

رشد 16 درصدی حجم واردات غلات

در نیمه نخست سال جاری نزدیک به50 درصد از وزن و ارزش واردات کشور شامل غلات، ماشین آلات و دستگاه های مکانیکی، آهن و فولاد، ماشین آلات و دستگاه های الکتریکی و قطعات منفصله برای مونتاژ وسایل نقلیه بوده است.
    در شش ماهه اول سال جاری، سه هزار و 153 هزار تن غلات به ارزش یک هزار و 471 میلیون دلار به کشور وارد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه هزار و 896 هزار تن به ارزش یک هزار و 255 میلیون دلار بوده و بر این اساس 25/16 درصد از نظر وزنی و 03/4درصد از نظر ارزشی رشد داشته است.

مهندسا ی جوون رامینی

سلام

چند روز پیش رفتم عضو باشگاه مهندسان جوان شدم. به نظرم محیط خیلی خوبی بود واسه تبادل اطلاعات در مورد هرچی که دلتون بخواد. نمیدونم چندتای شما عضوین اما هرچی گشتم جز دو سه تا رامینی پیدا نکردم اونجا.حالا که این پست و گذاشتم میخوام که اگه تا حالا نرفتین برین یه سر بزنید ضرر نداره آخه حیفه که اصلا خبری از دانشگاه ما اونطو که باید باشه نیست.

برید عضو بشید خوبه. 

 من تو تالار مهندسی اقتصاد کشاورزیم. تالار دانشگاه رامینم تازگیا پیدا کردم.

اینم آدرس:


http://www.iran-eng.com


راستی اینم آدرس تالار کشاورزی تو سایت مهندسان


http://www.iran-eng.com/forumdisplay...AA%D8%B1%D8%A7


خوش بگذره

روش نوشت گزارش کار

 سلام...

آخیش بلاخره این کار آموزی تمام. باید یه گوسفند قربونی کنم به خدا. من که از ۲۵/۴/۹۰ تا ۲۹/۶/۹۰

رفتم کارآموزی. تعجب نکنید..

خدا شاهده سر ۴۲ روز که شد رفتم پیش رئیس  گفتم خوب خدا رو شکر قراره رفع زحمت کنم دیگه گفت از کی شروع کردی گفتم ۲۵ گفت خوب حالا تا امروز چقد شد گفتم امروز ۵/۶  یعنی ۴۲ روز گفت ببینم مگه تو روزای ۵شنبه . جمعه هم اداره بودی و من خبر نداشتم؟؟؟؟؟..........

 آقا من هیچ هاج و واج موندم نگاه آقا رئیس کردم تازه اونجا بود که فهمیدم نخیر کاراموزی واسه من یکی علکی نیسس.

خلاصه سر پایین شرمنده برگشتم تو واحد کاریم...

 پریروز رفتم پیش رئیس باز خلاصه دیگه ایندفه با رویی گشاده ازم استقبال کرد خدارو شکر. فک کنم خوش حال بود از شرم میخواد راحت شه..

خلاصه آخر از اتاق رئیس زدم بیرون  خوشحال از اینکه بلاخره کار اموزیم تمام.اما چند ثانیه بعد که  نگاه برگم کردم یه هو رفتم تو فکر تنها چیزی که دست من بود تنها یه برگه آچار  بود پیش

خودم فکر کردم خداییش 2ماه از خوابم زدم. تحت شرایط اون ماه رمضون روزه  تشنه گرسنه سر کار آخرش واسه همین برگه آچار بود؟

به نظر شما ارزش داشت؟؟

نمیدونم اما اینو مهندس خادمی پور واسه من تعیین میکنه.

ابتدا با معرفی اونجایی که توش مشغول به کار بودین شروع میکنین اینکه اهدافش چی هست

2.چارت تشکیلاتی محلی که کار میکردید

3.اگر موضوع تحلیلی از خودتون دارید ارائه بدید و راجع به اون توضیح بدید وتحلیل کنید مثلا من که در اداره دارائی در قسمت ارزش افزوده بودم چند تا از مشکلات ارزش افزوده که دیدم جایی به اونا اشارهنشده بود رو بررسی کردم این قسمت مهمترین بخش گزارش کاره.

4. اگر بازدید رفتین تو این مدت راجع بهش توضیح بدید و گزارش بازدید و بنویسین

5.در مورد کارایی که کلا اونجا انجام دادین توضیح بدید

ضمنا گزارش کار میتونه به صورت دست نویس . تایپی. صحافی. سیمی  باشه.

صفحه اول گزارش کاز به این صورته

                          ۞بسم الله الرحمن الرحیم۞

                     دانشگاه کشاورزی ومنابع طبیعی رامین

                   دانشکده مهندسی زراعی عمران و روستایی

                               گروه اقتصاد کشاورزی

                                 گزارش کار آموزی

              اداره کل... شهرستان.....                     

                      تهیه کننده:.....

                  استاد راهنما:........

                                 تابستان 1390

 

 خوب اینم تمام فقط بچه ها کی میخواین برین

دانشگاه مارو هم خبر کنین باز بی هماهنگی نشه

۲۶ تا غیبت بخوریم خواهشا

راستی یکی از بجه ها کلاسمون بهم گفته این ترم

میخواد انصراف بده  ما که هرچی بش گفتیم ....نظر

شما چیه؟ شما بش بگین ترم ۶ جای انصرافه

خدایی؟