همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

نتایج نهایی کارشناسی ارشد سال 91 در کلاس اقتصاد کشاورزی 86 رامین

سلام به همه دوستان عزیز

باعث افتخاره که نتایج نهایی قبولی های کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 در کلاس بچه های ورودی 86 اقتصاد کشاورزی رو به اطلاعتون برسونم:

ابراهیم انسان ... اقتصاد کشاورزی ... دانشگاه تهران (پردیس دانشکده کشاورزی کرج)

سیامک نیک مهر ... اقتصاد کشاورزی ... دانشگاه شیراز

مرضیه مفتوح ... اقتصاد کشاورزی ... دانشگاه شیراز

عظیم کرملاچعب (کعبی) ... اقتصاد کشاورزی ... دانشگاه تبریز

محمد کشاورزی ... اقتصاد کشاورزی ... دانشگاه لرستان

علی بیات ... اقتصاد کشاورزی ... دانشگاه زابل

محمدرضا عوض یار ... اقتصاد کشاورزی ... دانشگاه زابل

محسن سیفی(خودم) ... علوم اقتصادی - اقتصاد نظری ... دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان

سوده شفافی ... علوم اقتصادی - اقتصاد نظری ... دانشگاه الزهرا تهران

سیمین هشیار ... علوم اقتصادی - اقتصاد نظری ... دانشگاه شهید چمران اهواز

واقعا جای افتخار و خوشحالی داره و امیدواریم که سال آینده بر این تعداد قبولی در بچه های ورودی 87 اضافه بشه ...

البته اینا اطلاعاتیه که من دارم ... اگه احیانا کسی دیگه هست که من از قبولیش خبر ندارم لطفا اطلاع بدید که به لیست اضافش کنم ...

اگر به این تعداد، میثم حداد در علوم اقتصادی - اقتصاد انرژی در دانشگاه شهیدعباسپور و فاطمه دریاکش در فیزیک هسته ای دانشگاه اراک که سال گذشته قبول شدند، رو اضافه کنیم،از کلاس 23 نفری بچه های ورودی 86، مجموعا 12 نفر در کارشناسی ارشد قبول شدند که میشه حدود 52 درصد آمار قبولی بچه های ورودی 86 ... که فکر میکنم آمار خیلی خوبی باشه ...

و این موفقیت بزرگ رو به استاد و مدیرگروه محترم این رشته جناب آقای دکتر عبدشاهی به خاطر زحمات زیادی که در این راه کشیده اند تبریک میگم ...

همچنین بازهم به همه این عزیزان و همه بچه های اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین این موفقیت ها رو تبریک میگم و آرزوی موفقیت روزافزون رو برای همه اقتصاد کشاورزی های دانشگاه رامین دارم...

spss

دانلود کتاب آموزش نرم افزار اس پی اس اس

  

http://keshavarzpnu86.blogfa.com/post-328.aspx