همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

آخرین اخبار نمرات

 دوستان عزیز با تماس با شماره آموزش دانشگاه رامین میتوانید از نمرات خود آگاه شوید

 

«حمید هامون» به خاطره ها پیوست ...

انگار همین دیروز بود که دست در دست پدرم به تماشای فیلم هامون رفتم. کوچک تر از آن بودم که برداشتی از هامون مهرجویی داشته باشم. پانزده سال بعد بود که دوباره فیلم را دیدم.
    فراتر از داستانی و ایهامی که مهرجویی روایت کرده بود، بازیگری معرفی شد که او بود که به حمید هامون جان داد تا هنوز که هنوز است هامون بهترین فیلم داریوش مهرجویی باشد.
    دیروز بار دیگر همه خاطرات خوبی که با فیلم های مهرجویی داشتیم زنده شدند. خاطرات در مرگش زنده شدند. چه تلخ می اندیشیم که آن صدای جادویی برای همیشه از کنار ما رفته است. دیگر از آن تاکیدها و مکث های جانانه در دیالوگ ها خبری نیست و چه تلخ تر که جای او خالی خواهد ماند.
    خسرو شکیبایی بازیگری مولف، صاحب سبک و خلاق بود که اگر چه در سینما ی همیشه فیلم فارسی ایران چند مجال ابراز هنر به او داده نشد، اما هر بار که خواستند او نشان داد که از نسل طلایی سینمای ایران است. خسرو شکیبایی از نسلی بود که هیچ گاه جوان اول سینما نشدند اما همیشه فوق ستاره ماندند. کاری دشوار که تنها از بازیگرانی چون او برمی آمد.

یاد و خاطرش گرامی باد

دنیای اقتصاد 29/4/87 > صفحه 1- نویسنده: رهام وزیری

آخرین اخبار نمرات

راستی میخواستیم آخرین اخباری رو که راجع به نمرات اعلام شده داریم بهتون بگیم و اونم اینه که تمام نمرات به جز درس ریاضی اعلام شدن و نمرات بصورت کارنامه همراه با معدل در گروه فقط به خود شخص داده میشه !!! (البته همیشه یه راههایی برای این جور مواقع وجود داره که بشه کارنامه دوستانتون رو هم بگیرید ولی لطف کنید فقط با اجازه خود دوستاتون اینکارو بکنید تا بعدا مشکلی براتون بوجود نیاد )

واردات تلخ شکر

دبیر هیئت مدیره انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر ایران گفت: به منظور جلوگیری از توقف تولید و تعطیلی همیشگی کارخانه ها و به دور از منطق اقتصاد و ملی، ناچار به واردات شکر خام هستیم. بهمن دانایی در گفتگو با فارس گفت: اخیرا و پس از بروز مشکلات فراوان در صنعت قند کشور طی سال های اخیر، دولت از طریق شرکت بازرگانی دولتی به خرید 1600 تن شکر از کارخانه ها اقدام کرد که امیدواریم این خریدها ادامه داشته باشد. وی اظهار امیدواری کرد با این خرید، کشاورزان چغندر کار، پولشان را دریافت کنند و در مراحل بعدی هم با خریدهایی که انجام خواهد شد، امکان پرداخت حقوق معوقه کارکنان و طلب های بانک ها فراهم شود. او ادامه داد: همان طور که طی دو سال گذشته هشدار می دادیم، امسال میزان تولید چغندر به کمترین رقم خود در طول عمر صنعت قند رسیده و پیش بینی می شود کمتر از 5/1 میلیون تن چغندر در کشور تولید شود. دانایی با ابراز تاسف از وضع موجود گفت: سالها سرمایه گذاری شد تا صنعت قند در سال 85 به نقطه اوج تولید برسد ولی متاسفانه جریان های پیش آمده باعث شد تا در حال حاضر به کمترین میزان تولید در این صنعت برسیم. وی افزود: باید سال ها سرمایه گذاری شود تا بتوانیم دوباره به شرایط سال 85 دست یابیم.
    
روزنامه آفتاب یزد(۲۵/۴/۱۳۸۷)-صفحه۵

آلبوم تصاویر دانشگاه

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه دانشجویان مخصوصا دانشجویان اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین.امید وارم خستگی این ترم با دیدن نمراتتون از بین بره .

یه سری عکس از محوطه و فضای دانشگاه توی لینک زیر گذاشته شده که امیدواریم از دیدنش لذت ببرید:

http://picasaweb.google.com/tima.darya/Ramin1

برای بهتر دیدن عکس ها از گزینه slide show در بالا ی پنجره استفاده کنید .