همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

دومین همایش وبلاگ نویسان کشاورزی و منابع طبیعی

با عرض سلام. با عنایت به نقش وِیژه کشاورزی و منابع طبیعی در رونق اقتصادی و اثر گذاری آن در توسعه کشور، توجه و همت در جهت اعتلای این بخش می تواند آثار مفیدی به همراه داشته باشد. این توجه می تواند از حوزه های مختلفی انجام پذیرید که در این میان ورود دنیای مجازی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی یکی از موارد مهم آن می باشد. حضور وبلاگها و وب سایتهای کشاورزی و منابع طبیعی به غیر از اطلاع رسانی توانسته خط مشی مهمی برای تصمیم سازان و تصمیم گیران این حوزه باشد. بنا به ضرورت این مهم، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با همت تعدادی از وبلاگ نویسان در آبان ماه ۱۳۸۵ اقدام به برگزاری نخستین همایش وبلاگ نویسان کشاورزی و منابع طبیعی نمود که الحمدا... با استقبال خوب و کم نظیری از سوی وبلاگ نویسان و مدیران وب سایتهای کشاورزی و منابع طبیعی مواجه گردید. در راستای تداوم این حرکت ارزشمند و با ابراز علاقه وبلاگ نویسان و مدیران وب سایتهای کشاورزی و منابع طبیعی تصمیم بر این است تا با عنایت خداوند متعال و یاری دوستان دومین همایش وبلاگ نویسان و مدیران وب سایتهای کشاورزی و منابع طبیعی در روزهای سوم و چهارم مردادماه سال ۱۳۸۷ برگزار گردد. ان شاء الله

دومین همایش وبلاگ نویسان کشاورزی و منابع طبیعی

کمیته اجرایی دومین همایش

۱۴ و ۱۵ خرداد

نوزدهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و همچنین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد بر ملت مسلمان و انقلابی ایران تسلیت باد .

امام خمینی

لینک کتاب رایگان

سلام به همه

یه لینک از مطالبی درباره آموزش بازار بورس و مدیریت میزاریم

امیدواریم به دردتون بخوره

اگه تو دانلودش مشکل داشتید به پست الکترونیکی وبلاگ میل بزنید تا توضیحات لازم بهتون ارائه بشه .

 

 

http://www.4shared.com/dir/6322049/34208b5c/__sharing.html

شبکه اجتماعی دانشگاهیان ایران

سلام دوستان

یه سایت جدید باز شده که مخصوص دانشجویان ایرانیه و خیلی از دانشجوها عضو این سایت هستند که میشه با سایر دانشجویان سطح کشور ارتباط علمی برقرار کرد . گروه اقتصاد این سایت رو به شما پیشنهاد میکنه .

برای عضویت در این سایت باید از طرف یکی از اعضای سایت برای شما دعوت نامه ارسال شود . که با توجه به اینکه گروه ما نیز عضو این سایت هست ، میتونیم برای تمامی عزیزان دعوت نامه ارسال کنیم .

علاقه مندان میتوانند برای دریافت دعوت نامه آدرس پست الکترونیکی خود را برای ما ارسال کنند .

آدرس پست الکترونیکی گروه اقتصاد : Economic.Of.Ramin@gmail.com

2 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی بلا استفاده مانده است (۷/۳/۸۷)

رئیس موسسه پژوهشهای برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی گفت: نبود کانالهای انتقال آب در سدهای کشور منجر به بلا استفاده شدن حدود 2 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی شده است.

دکتر محسن صمدی در گفتگو با مهر درخصوص عدم تصویب لایحه 2 هزارمیلیارد تومانی خشکسالی درمجلس هفتم، گفت: توسعه بخش کشاورزی منوط به تامین آب مورد نیاز بهره برداران است در حالی که امروزه در زمینه آبخیزداری و اراضی پایاب سدها با مشکلات فراوانی مواجه شده ایم.

رئیس موسسه پژوهشهای برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی بیان کرد: با وجود اینکه در سالهای گذشته سدهای زیادی به منظور تامین آب بخش کشاورزی احداث شده اما این ذخیره آبی به دلیل نبود کانالهای انتقال آب ( کانالهای سه و چهار) دراختیار بهره برداران دراراضی کشاورزی قرار نگرفته است.

وی اعلام کرد: به دلیل فقدان کانالهای انتقال آب در سدهای کشورهم اکنون حدود 2 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی بدون استفاده مانده است؛ لذا تصویب لایحه 2 هزار میلیارد تومانی به منظور تامین آب و نگه داشت آب در سفره های زیر زمینی، امر مقابله با خشکسالی را در بخش کشاورزی آسانتر می نمود.

 دکترصمدی اظهارداشت: غنی بودن سفره های آب زیر زمینی درسالهایی که با کاهش نزولات جوی روبرو می شویم، عبور از بحران خشکسالی را بسیار راحت تر می کند، این در حالی است که هم اکنون به دلیل عدم تامین به موقع اعتبارات با کمبود آب کشاورزی، صنعتی و مصرفی مواجه شده ایم.

وی با اشاره به اعلام نیاز اعتبار برای تامین آب در بخش کشاورزی از حدود دو سال گذشته تا کنون، افزود: عدم تامین اعتبارات سبب شده با وجود داشتن سد و ذخیره آب، بخشی از اراضی کشاورزی کشور به عنوان سرمایه ملی بدون استفاده باقی بمانند.

برنامه امتحانات

صبح روز دوشنبه 6/3/1387، برنامه نهایی امتحانات پایان ترم از سوی دفتر آموزش کل اعلام گردید ؛ که برنامه گروه اقتصاد کشاورزی به شرح زیر میباشد :

 

نام درس

نام استاد

تاریخ امتحان

ساعت امتحان

مکان امتحان

تربیت بدنی (1)

آقای سلیمانی

20/3/1387

17-16

سوله ورزشی

تربیت بدنی (1)

خانم استکی

20/3/1387

17-16

سوله ورزشی

اخلاق اسلامی

آقای میری

21/3/1387

14-13

سوله ورزشی

اخلاق اسلامی

خانم شجاع

21/3/1387

14-13

سوله ورزشی

ریاضیات عمومی

خانم طوبایی

25/3/1387

16-14

سوله ورزشی

شیمی عمومی

خانم نیک نام

27/3/1387

12-10

کلاس ترویج

فیزیک عمومی

آقای بهداروند

29/3/1387

16-14

سوله ورزشی

گیاهشناسی (1)

خانم فراست

1/4/1387

16-14

آمفی تئاتر

ادبیات فارسی

آقای سواعدی

2/4/1387

12-10

سوله ورزشی

 

ضمنا به اطلاع  دانشجویان عزیز میرساند که نمرات میان ترم درس ریاضیات عمومی خانم طوبایی اعلام شده است و دوستان عزیز میتوانند برای دریافت نمره خود به برد محوطه کلاسی مراجعه کنند .

به امید موفقیت تمامی داشجویان گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین