همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

روش نوشت گزارش کار

 سلام...

آخیش بلاخره این کار آموزی تمام. باید یه گوسفند قربونی کنم به خدا. من که از ۲۵/۴/۹۰ تا ۲۹/۶/۹۰

رفتم کارآموزی. تعجب نکنید..

خدا شاهده سر ۴۲ روز که شد رفتم پیش رئیس  گفتم خوب خدا رو شکر قراره رفع زحمت کنم دیگه گفت از کی شروع کردی گفتم ۲۵ گفت خوب حالا تا امروز چقد شد گفتم امروز ۵/۶  یعنی ۴۲ روز گفت ببینم مگه تو روزای ۵شنبه . جمعه هم اداره بودی و من خبر نداشتم؟؟؟؟؟..........

 آقا من هیچ هاج و واج موندم نگاه آقا رئیس کردم تازه اونجا بود که فهمیدم نخیر کاراموزی واسه من یکی علکی نیسس.

خلاصه سر پایین شرمنده برگشتم تو واحد کاریم...

 پریروز رفتم پیش رئیس باز خلاصه دیگه ایندفه با رویی گشاده ازم استقبال کرد خدارو شکر. فک کنم خوش حال بود از شرم میخواد راحت شه..

خلاصه آخر از اتاق رئیس زدم بیرون  خوشحال از اینکه بلاخره کار اموزیم تمام.اما چند ثانیه بعد که  نگاه برگم کردم یه هو رفتم تو فکر تنها چیزی که دست من بود تنها یه برگه آچار  بود پیش

خودم فکر کردم خداییش 2ماه از خوابم زدم. تحت شرایط اون ماه رمضون روزه  تشنه گرسنه سر کار آخرش واسه همین برگه آچار بود؟

به نظر شما ارزش داشت؟؟

نمیدونم اما اینو مهندس خادمی پور واسه من تعیین میکنه.

ابتدا با معرفی اونجایی که توش مشغول به کار بودین شروع میکنین اینکه اهدافش چی هست

2.چارت تشکیلاتی محلی که کار میکردید

3.اگر موضوع تحلیلی از خودتون دارید ارائه بدید و راجع به اون توضیح بدید وتحلیل کنید مثلا من که در اداره دارائی در قسمت ارزش افزوده بودم چند تا از مشکلات ارزش افزوده که دیدم جایی به اونا اشارهنشده بود رو بررسی کردم این قسمت مهمترین بخش گزارش کاره.

4. اگر بازدید رفتین تو این مدت راجع بهش توضیح بدید و گزارش بازدید و بنویسین

5.در مورد کارایی که کلا اونجا انجام دادین توضیح بدید

ضمنا گزارش کار میتونه به صورت دست نویس . تایپی. صحافی. سیمی  باشه.

صفحه اول گزارش کاز به این صورته

                          ۞بسم الله الرحمن الرحیم۞

                     دانشگاه کشاورزی ومنابع طبیعی رامین

                   دانشکده مهندسی زراعی عمران و روستایی

                               گروه اقتصاد کشاورزی

                                 گزارش کار آموزی

              اداره کل... شهرستان.....                     

                      تهیه کننده:.....

                  استاد راهنما:........

                                 تابستان 1390

 

 خوب اینم تمام فقط بچه ها کی میخواین برین

دانشگاه مارو هم خبر کنین باز بی هماهنگی نشه

۲۶ تا غیبت بخوریم خواهشا

راستی یکی از بجه ها کلاسمون بهم گفته این ترم

میخواد انصراف بده  ما که هرچی بش گفتیم ....نظر

شما چیه؟ شما بش بگین ترم ۶ جای انصرافه

خدایی؟

نظرات 13 + ارسال نظر
اشکان جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ق.ظ

جند تا از بچه ها .مینویسی درست تایپ کن
خوبه.ایول

سلام.آره میدونم.این ج نکته داشت.
مرسی که سر زدین. درضمن چی خوبه؟ اینکه میخواد انصراف بده خوبه. یا مطلب خوبه؟

م جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام کییییییییییییی؟
نگو
ببینم این همه خونده حالا ؟
خوب همون اول نمیومد
اما اگه بره خوب این علامت سوال واسمون برداشته میشه که کی بوده که اینجور تصمیم گرفته
ما ۹ میریم کلاس.

سلام. بقول شما اگه این کارو کنه خودتون میفهمین دیگه من که هرچی گفتم تو گوشش نرفت. شما بگین این کارا یعنی چی واقعا... مرسی که وب سر زدی.

فرزانه جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام ادی دون
خوشم اومد
جالب نوشتی....
چقد شکککککککککللللک میزاری.علاقه داری؟
آخه کی میخواد انصراف بده آخه چراااا؟
چرا نمیخوای درس بخونی؟
(به قول بزرگترا درس بخون عزیزم. واسه آیندت خوبه) ااهههم
بای بابی ادی دو

سلام جانم.
ادی دو تو که بدتر من بودی
مرسی که تشویقم کردی.

۸۶ جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

خوش به حال خودمون گزارش کار نوشتیم رفت پی کارش
اما من که اصلا نرفتم کارآموزی هاها بند پ

خوش به حالت

ی دوست وفادار جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ

اخ خ خ خ خ خ خخ خ خ خخ خ خ خ خ خ خ خ .امروز تولد ی نفر بوده که من فراموشششششششششششششششش کردم.

تولد.تولد.تولدت مبارک بیا شمعارو فوت کن که صد سال زنده باشی.
تولدت مبارک عزیزم.
ی سال خوب و پر از موفقیت توی دانشگاهتون واست ارزو میکنم و توی زندگیت.

دوست دار همیشگیت
ی دوست

مررررررسسسسسسسسسسسسسسی
کادوت کوش؟
بی وفاییی تو باز خوب شد حداقل اینو یادت موند.نشون دادی فاصله دوستی ارو سرد نمیکنه

ی دوست وفادار جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

چشم.کادوشم بت تقدیم میکنم.
دیدمت حتما کادوتو با جون و دل میدم
ولی خودمونیم ها هر دادنی گرفتنی داره ها

من واز ین حرفا نترسون. یه مو از خرس کندن غنیمته. خوش به حالت نمیخواد گزارش بنویسی نشستی هی وب گردی میکنی

محسن سیفی شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ http://mohsenseyfi.blogfa.com/

سلام
جالبه که این همه رفتی سر کارآموزی !!!
ماها که اصلا رفتن و نرفتنم زیاد تفاوتی نداشت ... ولی خوش به حالت من خیلی دوست داشتم برم و چیزای زیادی یاد بگیرم ...
ولی خیلی خفن تابلو چاپلوسی کردی هااا !!!
به این دوستت حق میدم که خیلی چیزا بهش توی رامین فشار آورده باشه و چون هرکسی آستانه ی تحملی داره حتما دیگه بریده ... تو این جهنم زندگی خیلی سخته !!!

سلام آره خدایش کار آموزی جدا از همه زحمتاش واسم خیلی عالی بود. همم کار تو اداره رو یاد گرفتم هم با محیط اداری آشنا شدم.آدمای زیادی دیدم. برخورد تو اداره . همش به خاطر این بود که همکارام خداییش ادما خیلی خوبیی بودن. نه انداختنم تو بایگانی نه کار علکی میدادن دسم . تازه همین الان حس میکنم که دلم واسشون تنگ شد. اتفاقا آدرس وبلاگمو گرفتن. راجع به چاپلوسی نه نگید اینو همه میدونن من با استاد این حرفرو نداریم.در کل هم با همه استادا رک هستم. راجع به دوستم والله چی بگم. حیف نی ترم ۶ انصراف بدی؟حداقل رامین هرچی که باشه یه مدرک دستمون میاد که.میشه گفت مهندسیم که

محمدرضا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ق.ظ http://mra1368.blogfa.com

هیشکی تو کارآموزیش به اندازه من بدبختی نکشیده!
کارآموزیم دقیقا ۷۰ روز طول کشید.یعنی از درب اداره که میرفتم داخل واسم ساعت میزدن خارج هم که مشیدم ساعت میزدن،روز 42 که شد رفتم گفتم خب اینم از کارآموزی ما! رئیسه هم که دوست دکتر عبدشاهی بود و صدالبته بسیار سختگیرتر از ایشون نشست با ماشین حساب ساعت و دقیقه روزایی که اومده بودم رو حساب کرد گفت بلـــــه هنوز 8روز بدهکاری!
تازه 1 پروژه هم ازم خواستن که توی آرشیو پژوهش های جهادکشاورزی استان ثیت کنن بعد 40و اندی روز تلاش،روز آخر ک خواستم تحویلش بدم لبتابم F-Disk شد همه چیم پاک شد!یه 10 روزی هم اضافه تر موندم و دوباره پروژمو با کمک یکی از خانمای هم دوره ای کامل کردم!
تازه بخاطر سفر حج ام هم که افتاد وسط کارآموزی چندروز جریمه شدم اضافه وایسادم و کلا همون 70 روز شد تقریبا!
بدیش هم این بود که کارآموزیم با دکترعبدشاهی بود و زنگ زد به رئیسه، رییسه هم گفت ایشون(یعنی من!) عالی بودن ولی باز دکتر بهم 19.5 داد!
ولی خادمی پور کسایی که خودشون اعتراف میکردن اصلا سر کارآموزی نرفتن رو 20 داد!

نگوووووووووووووووو
اخییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اما خوب از اونجایی که شما انرزی دارین وبه قول خودتون همیشه حاضر جواب عیب نداره اینا که واسه شما چیزی نیست.
اما میدونم چی میگید. سختی اتونو درک میکنم.
اگه اینطور که میگین باشه خوب جای بسی خوشحالی ببینم به من چند میده قول میدم نمرمو هر چی بود بزنم تو وب.[:S017:
معلومه شما خیلی بیشتر من زجر کشیدین با کار اموزی کسی که که دیگه دکتر واسش زنگ بزنه خدا به دادش

ک۱ شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://keytwo.blogfa.com

یه تراژدی بود هرچند که همش غلط املایی بود(البته نه همش)
ایشالله که ۲۰ شی

وای شما دیگه نگید.آ ما این ج نکته داشت.آخه من وقتی تایپ میکنم نه نگاه میکنم چی مینویسم نه بعد میخونمش.البته این مطلبو خوندم تصیحح کردم. مرسی که دعاکردین.ایشالله.

جیمبو یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ http://jimbo20.blogfa.com/

سلااااام..من که نمی دونم کار آموزی چه ریختیه..ولی خب خداییش بخوای بگی توو ماه رمضون عذاب الیمهمگه نه؟؟؟؟میگفتی آقای مدیر من ۵ شنبه جمعه رو زیر پوستی کار کردم...نیت خودش نصف عمله..شما به بزرگواریت قبول کندرباره ی دوست عزیزمون که میخواد ترم ۶ انصراف بده..یحتمل فرار از سربازی موجب شده....بگو اول اخرش که باید بری....مگه اینکه بابایی ۶۰ ساله شهممنون از نظرت بله..قالبم افتضاحه ولی کو دل که عوضش کنم

سلا م.فکر کنم اولین بارتون بود که به وب ما سر زدین.خوشحالم از اینکه غیر اقتصادی ا هم این وب سر زدن.راجع به کارآموزی هم خوبی داره هم بدی.راجع به دوستمون من که نگفتم پسر یا دختر.اما اگه دختر باشه نه به خاطر ترشیدگی بوده اگه پسر هم باشه نه به خاطر سربازی تنها ایشون میگن دیگه حال ادامه تحصیل و نداره.چون انگیزه نداره. راجع به قالب وبلاگ عیب نداره هر وقت دلتون اومد عوض کنید واسه ما هم تنوعه.

رضا:ج دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ http://jabbare.mahblog.com/

نام خدا مفتح درهای بسته است

بر قفل مشکلات کلیدی خجسته است

ای آسمان مناز که بی نام پاک او

شیرازه کتاب تو از هم گسسته است .


من رضا هستم از استان اذربایجان شرقی ورودی 86 هستم و تقریبا واحدامو پاس کردم پارسال ارشد شرکت کردم رتبم یه رتبه 3 رقمی بود رضایت کننده نبود -سال 89 برام سال بدی بود از هر لحاظ--

امسال تلاش می کنم انشا الله قبول می شم.برای شما هم که فکر کنم هم رشتم باشید ارزوی موفقیت دارم.


یه توصیه

سعی کن کتابهای تستی رو بخونی که قبل از شروع تست یه جمع بندی اساسی داشته باشه.

مثل

2000 تست اقتصاد خرد محست نظری
2000 تست اقتصاد کلان محسن نظری



اقتصاد تولید بخشوده واسه خرد خیلی خوبه من فقط پارسال اونو خوندم 52 درصد زدم


اقتصاد کلان تیمور رحمانی



اقتصاد سنجی دامودار گجراتی


و......................
موفق باشید

سلام.مرسی.واقعا ممنونم. فک کنم آدرس وب و از تو باشگاه مهندسان جوان در اوردید اگه اشتباه نکنم.در هر صورت مرسی که کمک کردین.ایشالله تک رقمی

fgh-economic دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

این نظرو خودم نوشتم واسه اون چند تا علافی که همه چیز و به مسخره گرفتن. هرچند وبلاگ عمومی هست و من نباید همچین نظری رو بنویسم اما در جوابب کسی بود که به طور شخصی در مورد من واسه وبلاگ نظر نوشته بود. نه اینکه حالا به طور خصوصی سند کنه عمومی.
باید خدمت این آقا برسونم که فکر کردی که من نمیدونم کی هستی؟< خبر میرسه که دیروز کیا داشتن این مطلبو میخوندن.
اما شما با نظری که دادی شخصیت خودتو نشون دادی. مخصوصا چون از هم کلاسیامی دیگه میزان درک و فهم شما مشخصه.
هر چند از قبل هم میدونستیم که ادب و شخصیت تو چه جوره.

همون آقایی که.......... دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

راستی می دونستی علکی رو اینطوری می نویسن:الکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد