همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

آمار و ارقام پذیرش کنکور ارشد سال 91 رشته های اقتصادی

با سلام خدمت همه دوستان

ضمن عرض تبریک به دوستان عزیزی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین که در کنکور ارشد 91 رتبه های خوبی رو آوردند به خصوص آقایان ابراهیم انسان، سیامک نیک مهر،خانم مفتوح و عظیم کرملاچعب که به ترتیب با کسب رتبه های 2 - 11 - 19 - 36 رشته اقتصاد کشاورزی واقعا کار بزرگی کردند، طبق روال کاری این وبلاگ تصمیم بر این گرفتم تا آمار و ارقام مربوط به پذیرش کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 در رشته خودمون مهندسی اقتصاد کشاورزی و همچنین در رشته علوم اقتصادی برای آن دسته از دوستانی که در این رشته شرکت کردند، رو براتون اینجا بیارم:

امسال در رشته ی مهندسی اقتصاد کشاورزی در مجموع 2.1% افزایش پذیرش وجود داشته است که در نوبت روزانه 18.9% افزایش، نوبت شبانه 21.1% کاهش، 2.3% کاهش و در بخش بین الملل 20% افزایش وجود داشته است.

بعد نوشت: من رتبه ی دو نفر از دوستان رو هم در جریان نبودم و حالا که فهمیدم گفتم به مطلب اضافش کنم. آقای محمد کشاورزی 88 و آقای بیات رتبه 90 رو کسب کردند که به این عزیزان هم تبریک می گم.

ضمنا برای دریافت کامل نسخه اصلی دفترچه ی شماره 2 راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1391 می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1391

مجموع پذیرش در رشته مهندسی اقتصاد کشاورزی : 339 نفر

روزانه: 94 نفر

شبانه: 56 نفر

پیام نور: 69 نفر

پیام نور مجازی: 60 نفر

بین الملل: 60 نفر

مجموع پذیرش در رشته علوم اقتصادی - گرایش اقتصاد نظری: 752 نفر

روزانه: 298 نفر

شبانه: 169 نفر

نیمه حضوری: 12 نفر

پیام نور: 115 نفر

غیر انتفاعی: 60 نفر

بین الملل: 98 نفر

مجموع پذیرش در رشته علوم اقتصادی - گرایش اقتصاد اسلامی: 103 نفر

روزانه: 44 نفر

شبانه: 12 نفر

پیام نور: 23 نفر

غیر انتفاعی: 24 نفر

مجموع پذیرش در رشته علوم اقتصادی - گرایش بانکداری اسلامی: 29 نفر

روزانه: 6 نفر

شبانه: 5 نفر

غیر انتفاعی: 18 نفر

مجموع پذیرش در رشته علوم اقتصادی - گرایش اقتصاد و تجارت الکترونیک: 22 نفر

روزانه: 8 نفر

شبانه: 14 نفر

مجموع پذیرش در رشته علوم اقتصادی - گرایش توسعه اقتصادی و برنامه ریزی: 176 نفر

روزانه: 102 نفر

شبانه: 56 نفر

بین الملل: 18 نفر

مجموع پذیرش در رشته علوم اقتصادی - گرایش برنامه ریزی سیستم های اقتصادی: 10 نفر

روزانه: 8 نفر

شبانه: 2 نفر

مجموع پذیرش در رشته علوم اقتصادی - گرایش اقتصاد انرژی: 93 نفر

روزانه: 56 نفر

شبانه: 37 نفر

کل مجموع پذیرش در رشته علوم اقتصادی: 1185 نفر

روزانه: 522 نفر

شبانه: 295 نفر

نیمه حضوری: 12 نفر

پیام نور: 138 نفر

غیر انتفاعی: 102 نفر

بین الملل: 116 نفر

این آمار و ارقام می تونه کمک زیادی رو به دوستانی که امسال قبول و مجاز به انتخاب رشته شدن، بکنه و هم به دوستانی که واسه کنکور سال آینده میخوان برنامه ریزی کنن.

نظرات 9 + ارسال نظر
کرویی پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

خانم مفتوح ۱۹ شد و آقای کرملاچعب ۳۶

آره درسته ... ببخشید اشتباه شد ... اصلاحش کردم ...

رضایی فر پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

من هم تبریک میگم وبرای این عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

با تشکر ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

واقعا جای تبریک داره انشاالله که ما هم بتونیم از این افتخارات برای گروه اقتصاد کسب کنیم

امید مهراب قوچانی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ق.ظ

کسب این رتبه ها را به شما دانشجویان رشته اقتصاد کشاورزی و همچنین دکتر عبدشاهی تبریک عرض می کنم
در ضمن آقای محمد کشاورز هم رتبه 88 اقتصاد کشاورزی را کسب کرده است

ممنون آقای مهراب عزیز
ما هم کسب رتبه یک ترویج رو به شما تبریک میگیم :-)

نوش آفرین سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام من دو سال دیگه قراره اگه خدا بخواد ارشد شرکت کنم ولی نمیدونم چه منبعی باید استفاده کنم لطفا دوستان کمکم کنید مرسیییییییییییییییییییییی

اولین پست منابع رو گذاشتم

مریم چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام
رتبه 218 اقتصاد کشاورزی کجا شانس قبولی داره؟
ممنون میشم پاسخ بدید.

فقط شبانه .. وقتی دفترچه بیاد میتونین شهرش رو هم تخمین بزنین

زینب چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ب.ظ

سلم بارتبه 900در مقطع ارشددشته علوم اقتصادی کجا شانس قبولی دارم

سلام
راستش من از ظرفیت های جدید خبر ندارم اما حدس میزنم دانشگاه رازی کرمانشاه شانس قبولی دارید ...

مهران چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام من رتبه ارشدم 944 اقتصاد شده میخواستم بدونم شانس قبولی توی دانشگاههای تهران رو دارم

اطلاع دقیقی راجع به قبولی های رشته های علوم اقتصادی ندارم... ولی فک نمیکنم... به دفترچه نگاه کنید ظرفیت ها رو نوشته

فروزان چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام
من دانشجوی ترم چهار کارشناسی ترویج دانشگاه رامین هستم میخواستم بدونم واسه کنکور ارشد چه منابعی رو پیشنهاد میکنید؟

کنکور ترویج در حیطه کار ما نیست. ولی اگر منظورتون کنکور اقتصاد کشاورزی باشه پست های پایین تر ذکر شده تمام منابع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد