همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

به نظر شما کی باید بریم سر کلاس؟

یه سلام خاص به همه بچه های اقتصاد 

من به شخصه برای رفتن به دانشگاه و حاضر شدن سر کلاسهای ترم جدید تردید داشتم که دقیقا چه روزی باید این کارو بکنم.به همین خاطر  این مساله رو به رای گیری و نظر خواهی گذاشتم.فکر کنم با این کار مشکل خیلی از دوستان حل بشه! برای شرکت توی نظر سنجی در رابطه با اینکه هممون کی بریم سر کلاس به پایین پانل سمت چپ وبلاگ مراجعه کنید! 

نظرات 3 + ارسال نظر
؟؟؟ دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام نظرخواهی که نمی خواد بعد از ماه رمضان میریم سر کلاس...

سلام
کار که از محکم کاری عیب نمیکنه!
اینجوری یه هماهنگی هم بین بچه ها ایجاد میشه!

؟؟؟ پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام چرا ساعت کلاسها با هم تداخل داره؟
چرا فقط ۱۵واحد ارائه شده؟
پس زبان چی؟
من موندم انتخاب واحد کنم یا برم دانشگاه...

متاسفانه تمام دانشجوهای اقتصاد همین برنامه رو دارن که ظاهرا ناقص هم هست!
فکر میکنم یه تماس با آموزش این مشکل رو حل کنه!

نیلوفر پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ق.ظ

اخه ۲۸و۲۹ شهریور که دانشگاه تعطیله؟

متاسفانه یا خوشبختانه این دیگه به ما مربوط نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد