همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

حیات مجدد سایت دانشگاه رامین!

 یه خبر خوش برای همه رامینی ها! 

 

بالاخره سیستم * سما* که چند روزی روی سایت دانشگاه رامین راه اندازی شده ولی غیر فعال بود٬شروع به فعالیت کرد! در حال حاضرشما بوسیله این سیستم میتونید از وضعیت نمراتتون در ترم گذشته آگاه  بشید.دروس کلی ارایه شده رو ببینید.کارنامه موقت و کارنامه کلی خودتونو مشاهده کنید و در چند روز آینده اگه اتفاق خاصی برای سیستم و سایت دانشگاه پیش نیاد ٬میتونید انتخاب واحد ترم پیشرو رو هم انجام بدید! 

برای استفاده از این سیستم مراحل زیر رو دنبال کنید: 

۱ ـ ورود به سایت دانشگاه رامین  

۲ ـ کلیک روی گزینه ثبت نام اینترنتی نیمسال۸۷-۸۸ (البته من برای سهولت کار٬ سیستم سما رو پایین همین صفحه واستون لینک کردم تا لزومی به وارد شدن به سایت دانشگاه و پس از اون ورود به  سیستم سما نباشه!یعنی صرفه جویی در مرحله ۱و۲ ) 

۳ ـ وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان کد کاربری

۴ ـ وارد کردن شماره شناسنامه به عنوان کلمه عبور

۵ ـ وارد کردن کد ملی و تایید آن در بالای صفحه 

 

حالا برای ورود به سیستم مدیریت آموزش سما روی گزینه زیر کلیک کنید! 

                                   

               سیستم مدیریت آموزشسما

نظرات 3 + ارسال نظر
admin دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ق.ظ http://iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

ستاره چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام
هنوز که دروس ارائه شده نیمسال جاری وارد سایت نشده!!!؟؟؟

دروس ارایه شده به استثنای زبان عمومی وارد سایت شده!

Lagon666 جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ http://blog.raminian.ir

سلام محسن جان

اینو حتما بخون. به پست تو هم مربوط میشه.

کشف حفره ی امنیتی در سیستم مدیریت آموزش سما
http://blog.raminian.ir

سلام دوست عزیز
باید خدمتتون عرض کنم که محسن جان سیفی الان سه ماهه که از وبلاگ گروه اقتصاد جدا شده و وبلاگ شخصی ایجاد کرده!
الان سه ماهی میشه که من (محمدرضا عوض یار) دارم روی این وبلاگ کار میکنم و پست میذارم.
ممنون که بهمون سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد